דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לוח השנה היחצני- חוק מספר אחד 

מאת    [ 08/01/2013 ]

מילים במאמר: 398   [ נצפה 2201 פעמים ]

יחסי ציבור נבנים על פי לוח שנה יח"צני.
בין אם אתם נותני שירות או משווקים מוצרים, עליכם לפרסם טיפים, פוסטים או מאמרים הרלוונטיים ללוח השנה היח"צני.
יחסי הציבור בעיתונות הארצית, המקומית או אפילו יחסי הציבור בטלוויזיה אינם המצאה של גלגל חדש.

זהו אותו גלגל המתחדש מדי שנה באותו התאריך בדיוק בהתאם לחג או המאורע החל באותו הזמן.
בכל שנה לקראת ראש השנה יפורסמו בכל כלי התקשורת אייטמים וכתבות על עיצוב השולחן לחג, ההופעה החגיגית ביותר לערב ראש השנה, המאכלים לשולחן החג, הפתרונות היצירתיים לשמירה על דיאטה גם בחג ועוד.  בכל שנה בט"ו באב תהיה העיתונות מלאה בטיפים למציאת שידוך מפי השדכנים, כתבות על עשרת המסעדות בהן כדאי לחגוג את חג האהבה והפקת אופנה על התכשיטים הכי מושכים.
כמו כן, בכל אחד משאר חגי ישראל והמועדים השונים יפורסמו בכלי המדיה כתבות המתקשרות לאותו חג או מאורע מוכר כאשר תוך כדי פרסום המאמרים הללו מובאים נותני השירות ומוכרי המוצר המדובר לפרונט.  כך צריכה להתנהל עבודת יחסי הציבור שלכם עבור העסק שלכם.
המאורעות הנמנים עם לוח השנה היח"צני הם: ראש השנה, יום כיפור, סוכות, חנוכה, ט"ו בשבט, פורים, פסח, יום הזכרון לשואה ולגבורה, יום העצמאות, ל"ג בעומר, יום ירושלים, שבועות, וואלנטיין, ט"ו באב, יום האישה הבינלאומי, יום המשפחה, עונת החתונות, סליבסטר.
בימים בהם לוח השנה "פנוי" מחג או מאורע מיוחד, יש לכתוב מאמר או פוסט הרלוונטי לעסק שלכם ומתקשר לכלל האוכלוסייה כמו למשל מאמר על "איך לחמם את הבית בחורף בצורה החסכונית ביותר"- במידה ואתם בעלי עסק לתנורים, "כיצד להעסיק את הילדים בבית בחופשת החג"-במידה והעסק שלכם מציע יצירות אומנות או עיצוב בבדים והדבקות למיניהם.
כל בעל עסק או נותן שירות יכול בקלות למצוא את הזווית בה העסק שלו יכול להתחבר ללוח השנה היחצני. תודות לוח השנה היח"צני הרעיונות אף פעם לא נגמרים, תמיד יש על מה לכתוב ויחסי הציבור שלכם תופסים תאוצה ומקבלים רצף.

יחסי ציבור הינם פלטפורמה שתפקידה להפוך את שם העסק או שם המוצר למותג.  מיתוג העסק הינו תוצאה של החלטה אסטרטגית של בעל העסק, לפיה הוא מצביע על חזון העסק ומטרות.

תהליך של מיתוג והפיכת העסק למותג הוא שיעניק לו בולטות ויבדיל אותו מעסקים מתחרים.
יחסי הציבור הם שמוציאים תהליך זה לפועל באמצעות הודעות לכלי המדיה השונים. 

בניית מותג מצליח משלבת חזון, יצירתיות ומקצועיות.  בשונה מפרסום, יחסי ציבור עושים שימוש בחלק העיתונאי של אמצעי התקשורת, ובסופו של דבר תופיע ידיעה מן המניין, בין אם היא חדשותית, כלכלית או אחרת.

בהצלחה
ליבנת :)

ליבנת הדר PR
מעניקה שירותי יחסי ציבור בתחום הצרכנות, לייף-סטייל, אופנה, עייצוב, תיירות, תרבות, מזון.
http://livnathadar-pr.co.il/ tאתר העסק
http://www.facebook.com/livnathadar.pr  דף ה]ייסבוק ליבנת הדרPR




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב